Værdisæt

I Spjald IF vil vi udvikle det enkelte individ igennem gensidig respekt, glæde og samarbejde.

Værdier
Vi vil i det daglige gerne have, at der bliver arbejdet hen imod vores vision med følgende overskrift for øje:
”Det hele menneske”

Hvordan man kan arbejde hen imod det, har vi forsøgt at sætte lidt flere ord på nedenfor.

Udvikling

I det daglige vil vi sikre personlig udvikling igennem læring, motivation og kvalitet i træningen.
Klubben opfordrer trænerne til at udvikle og forberede sine kompetencer via kurser og uddannelse.

Respekt

Med udgangspunkt i det hele menneske respekterer vi forskelligheder hos hinanden. Vi værdsætter fairplay og venskab højt, og forventer samarbejde og hjælpsomhed på tværs af klubbens medlemmer. Der skal udvises respekt for trænere og leders beslutninger.

Glæde

Det skal være sjovt at gå til fodbold for både spillere og trænere.
Bolden skal bruges så meget som muligt. Leg og engagement skal være et element i den daglige træning.

Læs Spjald IF's værdisæt her.